22 Şubat 2009 Pazar

Nil 1 yaşında!


Karlı bir pazar gününden merhaba, bugün pasta yaparken gözümü pencereden dışarı çevirdim ve azda olsa kar özlemimi giderdim. Her ne kadar bir kaç dakikada sürse izlemek keyif verdi. Gelelim Nil bebeğin 1. yaş pastasına. Aylan Hanım ile telefonla görüşerek ve beğendiği resimler üzerinde bazı değişiklikler yaparak bu pastada karar kıldık. İçi son zamanların favorisi muz, ceviz ve çikolata 3 lüsü. Burdan sevgili Nil'e sağlıklı bir ömür dilerken, Aylan Hanımında anneliğinin 1. yılını kutluyorum.

Mutlu, sağlıklı günler.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben nil'in yengesiyim.dün niloşun doğum gününü kutladık.Pasta gerçekten çok güzeldi.hem görüntüsü hem de tadı.Ellerinize sağlık.Niloşumda iyi ki doğdu :)

tatlimatli dedi ki...

Merhaba, beni onere eden güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Tekrar nice mutlu senelere Niloşa:))