16 Şubat 2009 Pazartesi

Bahçemi seviyorum!



Merhaba, bu pastamı sevgili Gülçin' in babası için hazırladım. Gülçin babası için sürpriz bir parti düzenlemiş. Pasta konusunda karar verirken onun heyecanını bende yaşadım. Babasının 60 yılını pastaya sığdırmak istiyordu haliyle ama yapabileceklerimiz sınırlıydı. Babasının bahçeyi çok sevdiğini ve semalara gönül vermiş bir pilot olduğunu söylemişti.Bende babamızın resmi ile birlikte başladım pastayı yapmaya. Gözlükleri olduğu için gözlüklü bir model tercih ettim ve bahçesinde kendi diktiği sebzeleri topluyordu. Maalesef çok üzgünümki yaptığım uçak tam pasta yola çıkmak üzereyken parçalandı ve bende strafordan başka bir uçak yapmaya çalıştım. Ama oda partiye ulaşmadan önce yolda kanatlarını eğmiş.Sonuç olarak pastadan memnun kaldıklarını belirttiklerinde çok ama çok sevindim. İnşallah nice mutlu seneleri hep beraber böyle neşe içinde geçirmelerini temenni ederim. Herkese sağlıklı ve mutlu günler dilerim. Koyduğum fotoğraf onların mutlu gününden bir kare. Benim makinamın şarjı tamda zamanında bittiğinden ben fotoğraf çekme zevkine nail olamadım. Tekrar Gülçin^' e bide fotoğraf gönderme inceliğini gösterdiği için çok teşekkür ediyorum.

1 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hayaım bundan neden memnun kalınmasın ki pasta harika olmuş, ellerine sağlık çok detaylı ve ince bir çalışma olmuş.

Sevgiler,
Evren