6 Eylül 2008 Cumartesi

Neşeli 1. yaş pastası


Yeniden merhaba, bugün eylülün 6 sı ve hava inanılmaz sıcaktı yine. Pastayı teslime aile olarak gittik böylece bizde gezme fırsatı bulduk. Bu pastamızı Hale hanım Akşam menüsü blogunda görmüş beğenmiş ve renk seçimlerini kendi belirtti. Minik Candan 1 yaşına giriyormuş. İnşallah nice sağlıklı yaşlara dileğimizle neşeli bir pasta hazırladım. Herşey pembe ağırlıklıydı ve pasta kaplaması çikolata hamurundan. İçi yine frambuaz çikolata ikilisi.İyi Doğdun Candan....

2 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Merhabalar Duygucuğum,
Az önce sevgili yeğenin Alper, eşi Filiz ve Sibel( bizi Filizle tanıştıran canım arkadaşım) diye ortak bir arkadaşımız yemek yiyorduk ve sipariş pastalardan bahsederken senden söz etti. Ben biliyorum orayı dedim, sonra açıp pastalara baktık!!!Hepsi de çok güzel, ama hepimizin ortak favorisi yaramaz pastalar oldu, ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

tatlimatli dedi ki...

Merhaba Evrencim ailemden birileri ile tanışmış olman ne kadar güzel bir tesadüf. Bizde birbirimizi şahsen tanımasakta blog arkadaşlığımız var öyle değilmi? Pastalarıma övgüleriniz için çok teşekkür ederim. Laf aramızda bende yaramaz pastaları seviyorum:) Öpüyorum.