16 Eylül 2008 Salı

İyi ki Doğdun Canım Oğlum İyi ki varsın



Merhaba bugün biriciğimin 4. yaş günü, benim için çok koşuşturmalı, ama bir o kadarda keyifli bir gündü. Evde 14 kişiydik aile büyüklerimizle kutladık biriciğimin doğum gününü. Ramazan münasebetiyle önce iftar yemeği hazırladım. Sabahtan bir terslik olmasın diye önce pastayı yapmaya giriştim. Pasta bittiğinde saatin 5 olduğunu görünce telaşım inanılmazdı, ama neyseki herşey sorunsuz halloldu. Menümüzüde yazalım:))) Terbiyeli tavuk suyu çorbası, fırında tavuk, iç pilav, salata, zeytinyağlı barbunya ve zeytinyağlı fasulye, patates kızartması ve bunlar saat 5 ten 7 ye yetişen yemekler:)) Ama bu telaşımın arasında maalesef pastamızın artistik bir fotoğrafını çekemedim. Pastamızın teması Batman ve arabasının içinde.Çikolata hamuru kaplı ve içi fıstık çikolata.Tekrar iyiki doğdun canım oğlum ve iyiki varsın bitanem...

2 yorum:

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ARKADAŞIM... ELLERİNE SAĞLIK.... HELE DE ZAMAN DARLIĞINI SAYARSAK SÜPER OLMUŞ...... ALLAH SAĞLIKLA MUTLULUKLA NİCE YAŞLAR KUTLAMAK NASİP ETSİN.... ÖPÜYORUM İKİNİZİ DE.....

tatlimatli dedi ki...

Sağol Canım arkadaşım valla sipariş pasta yapmak daha kolay, sadece onunla uğraşıyorsun.Eve 14 kişi misafir gelince, hem pasta ,hem temizlik ,hem iftar yemeği hazırlama görevi olunca birde tabi doğum günü çocuğuda başımda anne ne yapıyorsun diye dikilince anca bu çıktı ortaya ama yinede fena değil:)))İnşallah hepimiz için güzel yıllar bizi bekliyordur. Hem de beraber:))