11 Haziran 2009 Perşembe

İyiki doğdun iyiki seni tanıdım canım arkadaşım!


Merhaba, bugün 2002 yılından beri arkadaşım oğlumun ikinci annesi benim hem ablam hem can arkadaşım Sevim ' in doğum günü. Bundan önce de hep doğum günlerini beraber kutladık ama bu benim için daha özel oldu çünkü pastasını kendi ellerimle hazırlayıp bana göre en nadide ve özel olan çiçek orkide ile süsledim. Hastalandığım zaman bana bakan, koyun koyuna yattığım, oğlumu gözüm arkada kalmadan rahatça emanet ettiğim evimin insanı ve bende onun evinin insanıyım. İyiki doğdun iyiki 7 senedir seni tanıyorum. Nice mutlu yaşlara...41 kere maaaaşallahhh.

4 yorum:

Hazal dedi ki...

Duygu abla'cım..Pastan tek kelime ile harikaydı..Hem dışı hem içi mükemmeldi..Zaten herkes çok beğendiseninde görmüş olduğun gibi geriye bir dilim bile kalmadı.:) Annemin en güzel doğum gününü en güzel ve en özel pastanla kutladık.Ellerine sağlık.

İyi ki varsın :)

tatlimatli dedi ki...

Canım benim, beğendiğime ve beğendiğinize çok sevindim:)) Tolga beyin engin yorumlarını alamadık akşam ama ses çıkarmadığına göre oda beğenmiş oda bu da demek oluyorki gerçekten güzel yapmışım:)))) Sizde iyiki varsınız canım benim .

Hazal dedi ki...

Evet dediğin gibi sesi çıkmadığına göre oda beğenmiştir.O güzel pastalarının devamını benim doğum günümde bekliyorum. :))

Pratikyemektarifleri-fd dedi ki...

çok gzl bi pasta olmuş