18 Ocak 2009 Pazar

Hayvanlı Pasta


Merhaba bu pastayı bana gönderilen resim doğrultusunda yaptım. Tabiki sanatta herşey birbirinin aynısı olmaz bende biraz daha hayvan ekledim ve biraz daha süsledim. Herzaman pasta siparişi verenleri kutlama zamanından bir süre sonra arar fikirlerini sorarım. Bu sefer de öyle yaptım. İçi istekleri doğrultusunda frambuazlı ve beyaz kremalıydı. Fakat bu pastada biraz üzüldüğümü söylemek istiyorum. En kaliteli malzemeleri kullanıyorum ve krema da yağ kullanmıyorum. Pastanın lezzeti konusunda eleştiri yaptılar ve ağzımızda yağ tadı bıraktı dediler, içinde 1 gr bile yağ yoktu. Ben bu işi para için değil zevk için yaptığım ve insanların mutluluğunu kendi mutluluğum saydığım için bu sefer çok üzüldüm ve pasta yapmamalımıyım diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım. Herkese mutlu günler...

Hiç yorum yok: