24 Ocak 2009 Cumartesi

Bol kalpli pasta ve benekli köpek pasta



Merhaba, bugün 2 pastam vardı, ilki sevgili İra ( umarım doğru yazmışımdır.) için yapmış olduğum hem sevgililer günü hemde doğum günü ortak kutlaması olması adına yaptığım kalpli pasta. İçi cevizli ve muzlu. Bu ikiliyi ilk defa kullandım ve inanılmaz beğenildi ve beğendim:) İkincisi de Timur Murat ın ilk yaş pastası, Köpekleri çok sevdiği için ona köpekli bir pasta yapmayı uygun buldum. İçerik aynı. Fakat hem pastalar, hem oğlum, hemde hediye alma işi bana kaldığı için pek güzel fotolar çekemedim. Kusura bakmayın.

2 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Köpişin suratı süper olmuş ben bayıldım :)))

Sevgiler,
Evren

tatlimatli dedi ki...

Evrencim çok teşekkür ederim canım aslında önden çok daha güzeldi ama ben telaş içinde fotoğraf çekmeyi unuttum, sonra doğum gününe bizde davetliydik orda kutunun kapağını kaldırıp rastgele 2 fotoğraf çekebildim. Oğluşumla beraber yaptık yüzünü.Direktifleri verdi ben uyguladım:))