12 Ekim 2008 Pazar

Mutlu Yıllar İlkyaz


Merhaba, bugünlerde çikolata rendeli pastayı çok sık yapar oldum. Komşumuzun kızı İlkyaz için yaptığım bu pastanın içinde frambuaz ve çikolata ikilisi kullandım. PAstanın üzerini adına uygun süslemek istedim ve çiçekler,kelebekler koydum. Tercih bana bırakılınca inanılmaz zorlanıyorum süslemede. İnşallah hoşuna gitmiştir. İlkyaz, çok başarılı ve çok saygılı bir genç kız, burdan onu tebrik eder, başarılarının devamını diler, yeni yaşının sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cok begendım duygu ablacım..cok tesekkur ederım..arkadaslarımda cok begendı hıc bole guzel pasta yemedık kım yaptı dedıler:)kutladıgımız yerdede garsonlarda tadına bakmıslar herhalde kım yaptıgıysa elıne saglık cok guzel olmus dedıler..cok begenı topladı yani:)cok tesekkur ederım=)

tatlimatli dedi ki...

Güzel yorumun için çok teşekkür ederim İlkyazcım.Nice güzel yaşlara inşallah.