31 Ekim 2008 Cuma

Evlilik Yıldönümü kurabiyeleri!


Dün yazdığım yazıda bu kurabiyelerden biraz bahsetmiştim. Yakışıklı karizmatik oğlumuz güzeller güzeli kızımızla evlenmişşş ve üzerinden tam bir sene geçmiş. Ona bu özel günde farklı bir sürpriz yapmak istemiş,tabi tasarımını tamamen bana bırakarak. Kurabiyeler burdan İzmire ve kızımızın işyerine gitti. İnanılmaz da şaşırtıcı olmuş. Kargo ile sabahtan beri sorunlar yaşayan kızımıza yine kargo şirketinden gelip ismini söylediklerinde sinirli sinirli evet benim demiş ve kargoyu teslim almış o anda da hala iş ile alakalı olacağını düşünüyormuş. Bende kurabiyeler kırılmasın diye oğlumun oyuncak arabasının kutusunu boşaltmış, kurabiyeleri içine koyup birde poşetlemiştim. İğrenç bir görüntüydü anlıyacağınız. Ama içini açınca güzeller güzeli kızımız heyecanını içine sığdıramamış vee beni aramış:)) Nice mutlu evlilik yıldönümlerine diyorum ve sevgilerinin hep daim olmasını diliyorum.

4 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Duygucuğum ellerine sağlık, gün içerisinde Filiz gerçekten çok kötüydü bir yandan saçlarına üzülüyordu, yandan da işte sorun yaşıyordu. Ama öğleden sonra facebookta bir baktım ki bizimki çok mutluyum demeye başlamış; sonra da bu cici kurabiyelerin fotoğraflarını koymuş. Çok güzel olmuşlar gerçekten canım.

Sevgiler,
Evren

tatlimatli dedi ki...

Canım bende mutlu sesini duyduğumda çok mutlu oldum. Teşekkür ederim.

minik dedi ki...

elelrine sağlık, enfes olmuşlar.. yakında benim doğum günüm, karar verdim pastamı senin o maharetli elelrine bırakıcam :)

tatlimatli dedi ki...

Sevgili minik, güzel övgülerin için çok teşekkür ederim.Bende büyük mutlulukla doğum günü pastanı yaparım. Bu arada geçmiş bayramınızı da kutluyorum.
Duygu