28 Ekim 2008 Salı

Blogların açılması ve Şimşek Mcqueen pastası!



Merhaba, 2 gün önce blogumu açtığımda ve karşımda mahkeme kararıyla engellenmiştir yazısını görünce önce algılayamadım bir kaç defa yazdım adresi. Sonra neden blogumun engellenmiş olacağını düşünüp durdum, en sonunda atlatığım şokun etkisinden çıkarak blogspot uzantılı bütün blogların kapatılmış olduğunu öğrendim. Bütün blog sahibi arkadaşlarım gibi bende inanılmaz üzülmüştüm. Ama bugün itibariyle bloglarımızın yeniden açılmış olmasını sevinç çığlığı ile kutladım. Bugün yaptığım pastamı da hemen taze taze ekliyorum. Pastamız gördüğünüz üzre şimşek!!!!!!!!İçi muz kremalı ve kivili. Zemin kaplaması gri aslında ama resimde belli olmuyor. Herkese mutlu ve sağlıklı günler diliyorum ve bir daha blogumdan ve sizlerden ayrı kalmamayı diliyorum.

Hiç yorum yok: