15 Ağustos 2008 Cuma

Oyuncak Hikayesi Buzz Light Year


1 aydır bloguma bişeyler ekleyemedim çünkü 1 aydır Bodrum da ailem ile özlem gideriyordum. İstanbulun keşmekeşinden, bunaltıcı havasından 1 ay ayrı kalmak insana inanılmaz iyi geliyor. Enerji depoluyor, yüzüyor, ve bol bol meyva sebze tüketiyorsunuz. Detoks etkisi yaratıyor insanda. Ortakent ve Yahşinin pırıl pırıl denizi ile hayat buluyorsunuz. Neyse gelelim tatil dönüşü bavullarımı kapıya atarak yapmaya giriştiğim pastamıza. Erkek çocuğu olanlar mutlaka bilirler bu karakteri ve çizgi film i "Oyuncak hikayesi". Bende çok keyif alarak izlemiştim.Buzz karakterini ve kenarına uzaylı karakteri yaptım.İçi frambuaz-çikolatalı ve üzeri şeker hamuru kaplı pastamızın.Nice mutlu yaşlara sağlık ve mutlulukla diyorum sevgili Ahmet'e.

Hiç yorum yok: