25 Ağustos 2008 Pazartesi

Naughty Cake lere devam:))


Merhaba bana gelen siparişlerden mutlaka 1 tanesi yaramaz pasta oluyor:)) Bundan önce de bir tane vardı ama onu ekleyemedim. Bu pastamızda Koç Lisesinden bir öğretmen için arkadaşları tarafından sürpriz için yapıldı.Doğum günü sahibi bayan ve muzip pasta istenilince bende böyle bir pastanın eğlenceli olacağını düşündüm. Genel konsept olarak Debbie Brown a ait tasarım. Ben üzerinde hafif oynamalar yaptım. İçini de meyvalı istediler fakat meyva seçimlerini bana bıraktılar, bende yaz meyvası şeftali ile ananası kullandım. İki meyvayıda çok severim ve birbirine yakıştırırım. Nice mutlu senelere inşallah.

4 yorum:

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

pastalarınız nasıl böyle parlak yapıyorsunuz özelliklede yaramaz pastaki kadın figürü ten rengi.

tatlimatli dedi ki...

Zülbiye cim, özel bişey yapmıyorum jel boya ve şeker hamuru kullanıyorum. Ama yaramaz pastadaki çikolata hamuru ile şeker hamuru karışımı idi.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Harikkaaa!!!

Sevgiler,
Evren

tatlimatli dedi ki...

Evrencim çok teşekkür ederim övgün için.